Opcje malowań:
nr. 122988; pilot George Jansen, pierwszy prototyp; baza lotnicza w Edwards, Maj 1950
nr. 122989; drugi prototyp; baza lotnicza w Edwards, Kwiecień 1952
nr. 122989; drugi prototyp; dodane logo "Skyshark" baza lotnicza w Edwards, 1952
nr. 122989; drugi prototyp; zmienione podstawa steru i hak do lądowania na lotniskowcach; baza lotnicza w Edwards, 1952
Planowany następca Douglasa A-1 Skyraider, miał wykorzystywać napęd turbośmigłowy (rozważano także silnik odrzutowy). Jednak nowy napęd a przede wszystkim silniki powodowały wiele problemów, skutkiem czego było rozbicie pierwszego prototypu i śmierć pilota. Drugi prototyp także sprawiał problemy, trudności z ich wyeliminowaniem i pojawienie się nowej konstrukcji Douglas A-4 Skyhawk (bazującej na doświadczeniach z A2), przyczyniły się do zamknięcia projektu.
Parametry produktu
Skala (modelu, kopii, etc.)
|
1:48
|