Haunebu II Premium Edition Squadron SQM0002 skala 1/72

Cena produktu: 399.00
Zamawiana ilość:

ilość- brak

Haunebu II Premium Edition

Squadron SQM0002

Skala : 1/72

 

Zawiera 125 części z kompletnym szczegółowym wnętrzem, trzema głównymi konsolami operacyjnymi i dziewięcioma siedzeniami załogi, stopniowaną podłogą, przewodnikiem elektromagnetycznym, niesamowitym trzyczęściowym detalem zewnętrznym z góry i przednią obudową bunkra.
Dwuczęściowy dolny dysk z całkowicie wysuwaną rampą wejściową z przedłużeniem. Zestaw ma również główną wieżę z odłączanym (w razie potrzeby) dachem, mieszczącą kanon 2 x 110 mm.
W zestawie znajduje się również szczegółowe podwozie z możliwością zamknięcia lub przedłużenia, 4 obrotowe wieżyczki kulowe, z których każda zawiera 2 działa 80 mm i 1 przezroczystą wlew z oknami formowanymi wtryskowo.

Najnowocześniejsza instrukcja obsługi z pełnym profilem kolorów i przewodnikiem malowania.
Kalkomanie kartograficzne. Krótka historia Hannebu II również została włączona do broszury. Zapakowany w luksusowe pudełko z rękawem ochronnym.


Wersja premium składa się z zestawu ulepszeń żywicy do konwersji wersji wojskowej na platformę cywilną, która zawiera: bardzo szczegółowy pokład górny / bunkier obserwacyjny. Tylny port, wybór górnej kopuły (żywica lub oszklenie Vacu), 12 zmodernizowanych kół, tarcza kopułkowa głównego korpusu, dolne tarcze pokrywy (4) w celu zastąpienia zestawu wieżyczek kulowych z wyborem instalacji jednostek laserowych lub przezroczystych żarówek.

Zestaw Haunebu ma również piękne oznaczenia, które reprezentują cywilną ekspedycję kosmiczną.

 

Historia alternatywna ;)


Wyobraźcie sobie, że II wojna światowa zakończyła się nieco inaczej… To Berlin 1946, a triumfujące Niemcy powstały z popiołów wojennych i wynegocjowały rozejm z wszystkimi zachodnimi sojusznikami. Wojna się skończyła, a imperium wciąż potrzebuje zasobów i nowych granic, aby opanować swoje dążenie do znalezienia źródeł życia aryjskiego, a wraz z nim istoty pozaziemskiej.

W 1919 roku, na podstawie fatalnego spotkania, które odbyło się w starej loży myśliwskiej pod Berchtesgaden i kierowanej przez medium Marię Orsić, rozpoczęła się niemiecka chęć ekspansji międzyplanetarnej. Maria Orsic twierdziła, że ​​otrzymała pozaziemskie wiadomości od cywilizacji istniejącej w odległym Układzie Słonecznym Aldebaran i skutecznie przekonała swoich niemieckich rodaków, że te wiadomości są autentyczne.


Podczas wojny rozwój technologii energii elektromagnetycznej i projekt Haunebu okazały się całkiem udane. Wizja międzykontynentalnych i międzyplanetarnych podróży kosmicznych bardzo szybko pojawiła się w umysłach wyznaczonych przez rząd głównych inżynierów dr Hermanna Obertha i Wernera von Brauna oraz we współpracy z najwyższym niemieckim architektem infrastruktury, Albertem Speerem.


Plany zostały opracowane bardzo wcześnie po wojnie, aby wprowadzić przedsiębiorców i potencjalnych inwestorów do idei orbitowania i możliwości podróży międzyplanetarnych. Wkrótce Haunebus II, III i IV zostały zbudowane w szybkiej kolejności w Raumfahrtwerke w Neuschwabenland, zapomnianej kolonii niemieckiej na Antarktydzie. To była odpowiedź na stale rosnące zapotrzebowanie na loty kosmiczne.


Lotnisko Berlin-Tempelhof stanie się mekką świata dla najszczęśliwszych mężczyzn i kobiet, którzy pragną odkryć nieznane. Wkrótce będzie domem dla podróży Haunebu, szybko zaćmienie każdego lotniska na świecie dla wielu podróżnych.


Kluczowym elementem tych międzygalaktycznych przedsięwzięć był Adler Raumfartverbände, bogate i wpływowe społeczeństwo, które wyrosło z Thule i Vril Gezellschaft. Były to grupy wierzących, którzy twierdzili, że są potomkami Vril-ya, społeczeństwa ludzi żyjących w jądrze Ziemi. Za pośrednictwem tego społeczeństwa Adler Raumfartverbände zorganizował połączenie między Ziemią a dwiema stacjami kosmicznymi zbudowanymi w tajemnicy w latach wojny.


Cywilne testy będą prowadzone w ciągłym tempie, aby dotrzeć dalej w głąb kosmosu i opracować mocniejsze i większe platformy, które utorują drogę w próbach komunikacji z Aldebaranem, sześćdziesięcioma ośmioma latami świetlnymi usuniętymi z Ziemi.


Aby sprostać kosztom badań i rozwoju, Adler Raumfartverbände zabezpieczył przestrzeń powietrzną i ścieżki lotu do transportu pasażerów statkami Haunebu na różne kontynenty i miejsca docelowe przy prędkości względnej Ziemi przekraczającej 36 000 km / h!


Pod koniec lat 50. XX wieku i pod naciskiem rządu, aby uniknąć jakiejkolwiek ingerencji ZSRR, Adler Raumfartverbände przejął wszystkie ziemskie operacje i przeniósł flotę Haunebu oraz kolejne statki kosmiczne do nieujawnionych miejsc.


Dzisiaj, gdzieś tam we wszechświecie, te rewolucyjne maszyny XX wieku nadal działają jako solidne platformy transportowe w kosmosie nieznanym ludziom!

Parametry produktu

Skala (modelu, kopii, etc.) 1:72