Cena produktu:
105.00
ilość- brak
Nowy model do samodzielnego posklejania i pomalowania, nie zawiera kleju ani farb.
Liczba części:182
Długość:284 mm
Rozpiętość skrzydeł:310 mm
Bf109 to jeden z najsłynniejszych myśliwców Luftwaffe z II wojny światowej. Ponad 33 000 Bf109 zostało zbudowanych w wielu różnych wersjach. Zarówno zdolność wznoszenia, jak i przyspieszenie podczas nurkowania były dwoma mocnymi stronami Bf109. W produkcji od lata 1942 roku seria Bf109G wykazała pewne zauważalne zmiany w porównaniu z poprzednią wersją Bf109F. G-5 / G-6 miał armatę MK 151/20 mm strzelającą przez silnik. Nad silnikiem zainstalowano dwa karabiny maszynowe MG 131. Zasilanie pasowe do wzmocnionego uzbrojenia wymagało aerodynamicznych modyfikacji osłon silnika, co nadało samolotowi charakterystyczne nierówności.
G-6 był szeroko używany na wszystkich frontach od marca 1943 roku do końca wojny. Późniejsze partie produkcyjne Bf109 G-6 otrzymały stałe tylne szyby kabiny w jednoczęściowej konstrukcji, co znacznie poprawiło widoczność do tyłu. Podczas dalszej modyfikacji ogon został wyposażony w ster, który był wyższy i miał większą powierzchnię niż poprzednie modele. Mając w sumie 13000 sztuk, G-6 był najczęściej produkowanym ze wszystkich Bf109.
Nowy projekt
Można budować wczesne lub późniejsze wersje
Szczegółowe powierzchnie z zagłębionymi połączeniami paneli
Szczegółowy kokpit z tablicą przyrządów
Wiele szczegółów we wnętrzu kokpitu
Oddzielne koło ogonowe
Śmigło ruchome Szczegółowy przedział pod wózkiem ze ścianami bocznymi
Szczegółowe podwozie
Opcja 2 różnych felg i opon
Opcja 2 różnych górnych osłon
Oddzielne lotki i klapy
Dzielony daszek kokpitu z tylnym pancerzem
Do wyboru wczesne lub późne stery
Możliwość zbudowania kokpitu w wersji wczesnej lub późnej
Dodatkowy zbiornik paliwa
Kalkomanie do następujących wersji:
Hauptmann Franz Dörr, Bf 109 G-6, W.Nr. 411960, Stab III./JG 5, Gossen, maj 1945
Hauptmann Karl Rammelt, Bf 109 G-6, W.Nr. 160717, Stab II./JG 51, Rumunia, kwiecień 1944